joi, 1 octombrie 2009

Sa-l salvam pe Alex!

Nu am mai scris pe blog de o gramada de vreme, revin acum pentru a incerca in continuare sa-l ajut cum pot pe Alex, un baietel in varsta de 3 ani si jumatate, bolnav de cancer. M-am atasat de aceasta problema, pentru ca acum aproape 3 luni, cand noi eram in Cluj in spital cu fetita noastra Teodora pentru o banala enterocolita, mai sus cu un etaj, era internat acest baietel (poza e chiar din spitalul Pediatrie II Cluj). Din fericire de cand a inceput campania media de ajutorare a acestei familii s-au strans ceva banuti si Alex e acum in Franta si urmeaza sa fie operat. Din pacate costurile sunt departe de a fi acoperite, asa ca mai e nevoie de cel putin inca 50.000 euro. Mare noroc au avut cu donatiile prin SMS (au prins foarte greu numere libere), campanie care a tinut o luna parca, dar s-a incheiat. Se pot face in continuare donatii prin Romtelecom si prin intermediul unor conturi bancare. Toate detaliile despre acest copil inca vesel, le puteti gasi pe http://www.alexdamian.com/ . Nu pot sa-mi imaginez cum pot rezista parintii lui Alex, eu unul slabesc cate un kg de fiecare data cand Teodora e bolnava si cei care ma cunosc stiu ca nu prea am de unde sa dau jos. Alex are inca sanse de vindecare datorita pregatirii medicilor si conditiilor din Franta, fie ca bunul Dumnezeu sa mai faca o minune si ajutat de noi, chiar si prin publicitatea pe care o putem face cazului, sa auzim peste un timp ca Alex are o viata cel putin la fel de frumoasa ca cea a fetitei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu