joi, 30 octombrie 2008

"Tariceanu a pierdut pe Bursa in patru luni salariul de premier pe doi ani"

"Valoarea portofoliului de actiuni listate detinut de primul-ministru Calin Popescu-Tariceanu a scazut cu 137.734 de lei (37.000 de euro) de la mijlocul lunii iunie pana in prezent, din cauza scaderilor de pe Bursa, in conditiile in care numarul de actiuni detinute a ramas acelasi, potrivit celei mai recente declaratii de avere a premierului, de pe 17 octombrie, preluata de Mediafax.
Tariceanu a obtinut anul trecut venituri nete de 62.000 de lei din salariul de prim-ministru, astfel ca pierderile inregistrate in ultimele patru luni pe Bursa echivaleaza cu salariul sau pe doi ani. seful Executivului are actiuni listate emise de BRD-Groupe Societe Generale, Banca Transilvania (TLV), SIF Moldova (SIF2), SIF Transilvania (SIF3) si SIF Oltenia (SIF5)."

Sursa: Gandul

Domnule Tariceanu, in primul rand vreau sa va spun ca imi pare nespus de rau pt pierderile suferite (hihihihi).. Eu impreuna cu colegii mei de serviciu si cu cativa prieteni ne-am hotarat sa deschidem un cont de intrajutorare pt refacerea sumei pierdute. Aveti intreaga noastra compasiune, sustinere si regretul profund ca nu veti fi la fel de bogat ca anul trecut...

Un comentariu:

  1. ghinion. si eu pierd, pentru fiecare cent diferenta la cursul EUR-CHF, cate 200 EUR.

    da' cu toate astea, nu apar in ziare.

    c.

    RăspundețiȘtergere