marți, 27 ianuarie 2009

De ce noi nu vom ajunge, poate niciodata ca ei...

Am citit articolul urmator si mi-am dat seama, ca totul vine din noi, da, o sa spuneti imediat dupa ce o sa cititi articolul: "Ce fraieri", da, asa am gandit si eu, dar cred ca asta e granita pe care poporul roman nu o pate depasii, altii pot..., dealtfel sloganul lui Obama a fost: "Yes, we can!"

Au gasit 100.000 de dolari, dar i-au dat politiei!

"Trei muncitori de la drumuri au gasit pe marginea unei autostrazi din Indiana un cauciuc in care se aflau 100.000 de dolari. Insa, in loc sa ii pastreze in tacere, cei trei au alertat autoritatile.Politistii sustin ca banii provin, probabil, din traficul de droguri, dupa ce la locul faptei a fost adus un caine special antrenat pentru a detecta stupefiante.Nu se stie, inca, de cand se afla cauciucul pe marginea autostrazii 70, la est de Indianapolis. Detectivul care ancheteaza cazul i-a felicitat pentru onestitate pe muncitori, insa acestia isi vor continua viata nomala, intrucat banii vor ramane autoritatilor. "

Sursa: Libertatea

CE MAI POT SA ADAUG? NU IMI PLAC AMERICANII DELOC, SAU MA ROG, APROAPE DELOC, IN ULTIMII ANI AU DOVEDIT DIN PLIN CA NU-SI MERITA TOATA IMAGINEA CREATA DE HOLLYWOOD, DAR DIN CAND IN CAND, ACEST POPOR TINE SA NE REAMINTEASCA CA GANDESTE ALTFEL, POATE E DIN CAUZA CELOR VREO 200 DE ANI DE DEMOCRATIE SI LIBERTATE, ASA CUM A FOST EA, CHIAR SI APARENTA LIBERTATE E MAI BUNA DECAT COMUNISMUL...
P.S. Nici eu nu predam banii la politie...

6 comentarii:

  1. povestioara similara:

    in 12 decembrie am comandat si platit pe e-bay un set de 5 role de film de 35mm, la pret foarte bun (cca 5 lire = 25 lei). probabil ca din cauza craciunului, anului nou & sfintilor, pachetul nu-mi ajunsese in data de 19 ianuarie. am pus mana pe tastatura si i-am scris omului ca e o problema cu pachetul. raspunsul a fost ca nu e vina lui, dar ca imi trimite banii inapoi. si i-am si primit, dupa o ora.

    partea draguta e ca in 20 ianuarie am primit filmele comandate. i-am scris omului ca pachetul lui a ajuns si ca vreau sa-i dau (inca o data) banii. la care el a multumit pentru onestitate si s-a declarat uimit / socat ca asa ceva se poate intampla cu un client din romania.

    evident, m-am sictirit pe moment. da' mi-a trecut repede, pentru ca mi-am dat seama ca astia suntem. englezul (si altii) au dreptate: romanii (cu care a avut de-a face) sunt criminali, hoti si cersetori.

    poate ca, peste ani si ani, o sa ajungem si noi la nivelul de civilizatie (si relaxare!) al strainezilor. poate ca, cu timpul, strainezii or sa afle si partile noastre bune (LOL). pana atunci insa, cre'ca o sa ma fac strainez.

    respect,
    c.

    ps: pentru confortul meu psihic, imi imaginez ca as fi dat banii la politie. nu de alta, da' m-am obisnuit sa dorm bine noaptea. in fapt... dracu' stie!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, plina de esenta intamplarea ta. Si da, pentru confortul psihic ar fi bine sa fi dat banii la politie, dar nu-ti venea asa putin sa reti o sumulica pentru o vacantica? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mai... depinde de ce ai nevoie. daca ai nevoie de o vacantzica, poate ca da. daca ai nevoie de o mashinika, poate ca da. daca nu mai ai nevoie de nimic, pentru ce sa retii o sumulica?

    c.

    RăspundețiȘtergere
  4. ok, sa te trec pe lista pt cand o sa gasesc una suta mii euro?

    c.

    RăspundețiȘtergere