vineri, 30 ianuarie 2009

Am furat 50 de arme. Ce facem cu ele?

Banuiesc ca sunteti satui de stirea cu furatul celor 50 de arme din localitatea aceea cu nume de conserva. Ma intreb totusi daca cei care au furat armamentul sunt niste patrioti sau doar niste comercianti. Eu sper sa fie patrioti si sa le foloseasca cum se cuvine, si am facut niste calcule: avem 50 de arme si 21 de ticalosi in guvern, ar rezulta cate 2.38 pusti per guvernant, vi se pare prea mult? propun atunci sa le dati prima data cu 1.38 pusca peste ceafa groasa si nesimtita de mincinosi oribili iar cu restul de 1 pusca sa-i impusacti. E tosi oribil nu? Ok, atunci trecem la ceva mai serios, avem 471 de parlamentari la fel de odiosi, ar rezulta 9.42 parlamentari per pusca, cred ca o sa va descurcati fratii mei, majoritatea armelor furate parca sunt ceva de genul pistoale mitraliera, deci... se poate. Baieti, dovediti-ne ca nu sunteti ca ei, si faceti ce trebuie cu armele, nu va lasati prinsi in mercantilisme efemere... fiti patrioti!

P.S. - Base? supravegheati acolo la SRI si blogurile? e un pamflet sa sti,... am si eu familie...

2 comentarii:

  1. hm. instigi la violenta, dom'le?

    however... calculul tau ar putea merge mai departe. daca suntem 22.000.000 de conationali, alea 50 de pusti sunt foarte insuficiente. chiar pistoale mitraliere cum zici ca sunt, nu e destul sa faci curatenie.

    respect,
    c.

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, nu instig la violenta, instig la demnitate!.
    si daca ai observat, nu vreau raul celor 22.000.000 ci binele lor prin "eliminarea" nesimtitilor de la conducere. Era oricum un pamflet, sunt extrem de pasnic de felul meu.
    Traiasca Regele! :)

    RăspundețiȘtergere