luni, 10 noiembrie 2008

Electorala...

...Sunteti foarte dezamagiti de clasa politica? V-ati saturat de parlamentarii dormitanzi, nesimtiti, burtosi si iresponsabili? Eu nu. Ei sunt cei care ne reprezinta, atat timp cat majoritatea romanilor sunt la fel ca ei (unii mult mai rau), am hotarat sa nu ma mai stresez. Cred ca parlamentarii nostrii ne reprezinta, vreo 10% or avea si intentii bune, la fel ca 10% dintre romani, restul? ca si noi: ignoranti, betivi, hoti, egoisti, dornici de imbogatire rapida si usoara. Asa electorat, asa clasa politica, nu sunt cazuti din cer, sunt dintre noi... Eu am curajul sa recunosc lucrul asta... ei ne reprezinta. Un singur om nu cred ca ma reprezinta, si asta pentru ca el e pus acolo sa reprezinte intreaga Romanie si nu doar 90%, ati ghicit e golanul si badaranul de Base... care in aceasta seara la "Nasul" pe B1, facea campanie electorala "pe fatza", PDL-ului. Asta e singurul lucru care ma mai uimeste (oare?), simpatia majoritatii romanilor pt badaran... Te rog, stra-stra-stra-nepotul meu, fi altfel decat noi...

2 comentarii:

  1. uh-oh. base. l-am vazut cu coada ochiului pe B1, da' nu am stat sa ascult ce balarii scoate. a doua zi am aflat ca ar fi zis, de exemplu, ca la noi nu e nici o criza :))

    a fost o perioada (la fostele alegeri) cand imi placea. intre timp, si-a aratat intreaga valoare.

    problema mare e insa cu aia 10% cu intentii bune, de care zici ca exista printre alesi. nu stiu unde sunt, ca eu nu-i vad.

    RăspundețiȘtergere
  2. se poate sa fi exagerat putin cu cei 10% :P, ma refeream mai mult la faptul ca simt ca dor vreo 10% ne reprezinta dintre parlamentari, asta neinsemnand ca sunt niste ingerasi baietii...

    RăspundețiȘtergere