vineri, 14 noiembrie 2008

"N-am vazut atatia sani in toata viata mea sexuala!"-Dani

"Nu are dimensiunile unui manechin adevarat, ci doar o iubita celebra, insa Dani a pasit zilele trecute pe catwalk, 'ca la chef la soacra, adica din obligatie', dupa cum spune el. Pentru ca din publicul care l-a aplaudat nu a facut parte si Mihaela Radulescu, tanarul si-a permis sa admire in voie frumusetile patriei, 'sani cat n-a vazut in toata viata lui sexuala'. Miercuri seara, la Rin Grand Hotel a avut loc prima seara a festivalului de moda Bucharest Fashion Week, transmis in peste 40 de tari, ocazie tocmai buna pentru diverse vedete autohtone de a se face remarcate si peste hotare. A fost si cazul deja celebrului - la noi - Dani Otil, nimeni altul decat iubitul Mihaelei Radulescu, care s-a trezit, dintr-o data, intr-o valtoare mediatica fara precedent. Tanarul de 29 de ani abia are timp sa mai rasufle, aflandu-se neincetat in centrul atentiei inca din ziua in care povestea lui de dragoste a fost deconspirata. Este urmarit de paparazzi pas cu pas, ii este dezgropat trecutul, imaginea sa valoreaza pe zi ce trece mai mult, iar numele sau nu inceteaza sa fie solicitat in diverse campanii umanitare.
[...]Prima si ultima data pe podiumAlaturi de Dani si colegul lui, Razvan Simion, s-a aflat si asistenta Daniela Crudu, care, in gluma sau nu, a spus ca pentru ea festivalul de moda reprezinta o sansa de a agata milionari. Otil a facut un adevarat show si a aratat ca se simte foarte bine pe podium. Matinalii au fost gazdele multor prezentari de moda, insa nicioadata nu s-au numarat printre manechine. 'A fost pentru prima si ultima data cand am pasit pe catwalk. Am stat acolo de la 1 la 10 seara si am vazut atatia sani cat n-am vazut in toata viata mea sexuala! Am mers ca la chef la soacra, adica din obligatie pentru prietenul nostru Stefan', a declarat Dani. "
Sursa: Gardianul

SA NU CREDETI CUMVA CA MA INTERESEAZA SUBIECTUL DANI+MIHAELA=LOVE, MI S-A PARUT INTERESANTA DECLARATIA LUI DANI SI AM VRUT SA PROFIT DE OCAZIE SA IMI REAFIRM DEZAMAGIREA PT MIHAELA, MAI "FATO" NU MA ASTEPTAM SA "UMBLI" CU UN PACALICI SI ASTA NU POATE DECAT SA DEMONSTREZE CA IMAGINEA PE CARE AI INCERCAT SA O CREEZI SI PASTREZI ATATIA ANI ERA FALSA, IN REST TOT RESPECTUL PENTRU ACTIUNILE FILANTROPICE...
P.S. DANI, STI BANCUL CU SANII?...

Un comentariu:

  1. mie mi se pare normal sa fi vazut mai multi sani decat in toata viata sexuala, e cam prostut baiatul :)

    RăspundețiȘtergere